RSS

Paneeritud veisešnitsel

12 Apr

Jee, esiteks rõõmustan, et meie arvuti kuvar on uuesti tagasi. Nimelt paar nädalat tagasi muutus ta väga imelikuks. Õnneks on veel garantii ja pärast paari nädalast uurimist ja parandamist saime ta tagasi.
Tänaseks söögiks on aga paneeritud šnitsel. Ei saa mainimata jätta, et nagu viimastel nädalatel ikka on suuremas osas meie nädalamenüüd Tõnis kokku pannud. Ma ise olen esmaspäeviti (mil poest nädala söögi ostame) kuidagi nii töine olnud, et pole jõudnud miskit otsida. Kuid Tõnis saab sellega ise hästi hakkama ja mul on väga lihtne, sest enne tööpäeva lõppu saadab ta mulle nädalamenüü, mille üle saan vaadata. Prindin kõik retseptid välja, teen ostunimekirja ja peale tööd tuleb ta mulle järgi, et juba poodi minna. Noh ja vaaritada neid sööke saan ka ikka mina🙂

  •  300 g veise välisfileed
  • jahu
  • 1 muna
  • riivsaia
  • soola, pipart
Esimesena valmista ette liha – viiluta ja vasarda see läbi toidukile õhukeseks. Pane nüüd pann koos õliga tulele sooja.
Paneeri liha soola ja pipraga maitsestatud nisujahus, lahtiklopitud munas ja viimasena riivsaias. Küpseta šnitslid rohkes õlis krõbedaks ja pruuniks.
Kõrvale tegime praekartuleid ja viilutasime rediseid. Head isu!
 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 12. Apr 2011 in Liharoad, Veiseliha

 

Sildid:

Lisa kommentaar

 
