RSS

Kiirkeedetud kartul ja porgand singiga

29 May

Üks roogi mida ma tihti endale teen on kiirkeetjas tehtud kartul ja porgand singiga. Esimest korda nautisin sellist kooslust oma Prantuse peres. Nimelt ka seal armastas minu nn sealne isa Christophe seda aeg-ajalt teha. Mina olin selle tulihingeline fänn – need kolm koostisosa sobivad nii hästi kokku ja kiirkeetja annab neile suurepärase maitse.

  • kartulit
  • porgandit
  • võid
  • sinki

Tükelda kartul, porgand ja sink. Pane kiirkeetjasse sobiv kogus vett, lisa kartul-porgand-sing ning lao neile paar võitükikest. Keeda vastavalt kiirkeetja õpetusele. Serveerisin roa juurde soola ja pipraga maitsestatud tomateid. Lihtne ja hea!

Kuna tulemas on mu sünnipäev, siis maal käies sain ka oma esimesed sünnipäevalilled. Vanad kinkisid roosi ja onu Raivo ning Kaili korjasid peale orienteerumisvõistlust teeäärest kullerkuppe. Nii ilus!

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 29. May 2011 in Köögiviljatoidud

 

Sildid:

Lisa kommentaar

 
